Lojistik, Tedarik Zinciri ve Satınalma Uzmanlığı Sertifika Programı

Programın Amacı Nedir?

Günümüzde yurt içi ve uluslararası ticaretin gerektirdiği dinamizm, hız, maliyet noktasında gereken rekabet gücü, verimlilik için teknolojinin ileri seviyede kullanım zorunluluğu gibi sebeplerden dolayı firmalar alanında uzmanlaşmış kadrolarla çalışmayı tercih etmektedirler.

Lojistik & Tedarik Zinciri ve Satınalma Uzmanlığı Sertifika Programıyla Her geçen gün önemi daha da artan lojistik çalışmaları ve mal – hizmet sirkülasyonunu planlı olarak yürütebilmenin şartı olarak niteleyebileceğimiz tedarik zinciri yönetimi konularında uzman bireyler yetiştirmek amaçlanmaktadır.

Kimler Katılabilir:
Lojistik, Satın Alma, Planlama, Depo, Dağıtım, imalat bölümlerinde çalışan veya çalışacak olan mühendisler, uzmanlar, şefler ve sorumlular ile kendisini bu konuda geliştirmek isteyenler.

Programın Detaylarını Öğrenmek İstiyorum
Lojistik ve Tedarik Zinciri Yönetimi
Talep Tahmini ve Stok Yönetimi
Taşımacılık Yönetimi
Arz ve Talep Ağlarında Kalite ve Performans Yönetimi
Depo Tasarımı ve Yönetimi
Stratejik Satınalma Yönetimi
Lojistik ve Tedarik Zincirinde Risk Yönetimi

Eğitimin Süresi Nedir?
72 Saat

Program Sonunda Hangi Belgeleri Alacağım?
Eğitim Sertifikası

Bilgi için
0.533.680 50 53
semsertifika@aydin.edu.tr
www.ibacademy.net

Ücret ve Program tarihini size iletebilmemiz için aşağıdaki formu doldurunuz.

basvuru

  1. Banka Hesap Numaramız:
  2. Denizbank
  3. Karaköy Ticari Merkez Şubesi
  4. Hesap No: 4060-1771107-373
  5. IBAN : TR32 0013 4000 0017 7110 7001 10