Hakan Okay’la Pazarlama Şifreleri

[wrapper]

 “Değişen Pazar Dinamikleri, Tüketicilerin Yeni Beklentileri ve Yeni Tüketiciler İçin Pazarlamanın Kuralları Yeniden Yazıldı…
Ezberler Bozuluyor, Fark Yaratılıyor Ve Markalar Sadece Kalbe Değil, Beyine de Dokunuyor…”
“Pazarlamanın Nedenleri Bu Programda!”

31 Aralık 2016’ya kadar geçerli %35 Erken kayıt indirimini kaçırmayın!

Programın Amacı:
“Pazarlama”, pazarın yapısı, pazarın büyüklüğü, pazarın talebi, pazara uygun ürünü, pazarın gelişimini inceleyen endüstriyel bir bilimdir ve işletmelerin en önemli birimlerinden biri “Pazarlama” bölümüdür. Pazarlama departmanı, işletmenin ürettiği ürünün (Mal ve hizmetlerin) pazarda satışının artması, rekabet edebilmesi, marka değerinin yükselmesi, kârlılığın devam etmesi, gereğinde üründe değişikliklerin uygulanması, tanıtım ve tutundurma faaliyetlerinin yapılması, kurumsal müşteriler ile tüketicilerinin memnuniyetleri ve güvenlerinin sağlanması, yeni ürün geliştirilmesi, dağıtım kanallarının tespiti, ürünle ilgili her türlü araştırmanın yapılarak müşteri tercihlerinin tespit edilmesi veya ihtiyaç yaratılması, gereğinde üretimi durdurma kararının verilmesi, fiyatlandırma stratejisinin belirlenmesi ve tüm bunların en uygun zamanda ve en verimli bir şekilde gerçekleşebilmesi için planlama ve bütçesinin yapılmasından sorumludur. Tüm bunların hayata geçirilmesi ile ilgili temel bilgiler sunularak “Pazarlamacıların” ve “Pazarlama Departmanlarının” etkinliği arttırılacaktır.

Programın Detaylarını Öğrenmek İstiyorum
Bu programda pazarlamanın temel kavramları detaylı olarak aktarılacak, özellikle 21. Yüzyılda değişen tüketici davranış ve beklentileri, Y ve Z kuşaklarını marka veya ürüne çekebilecek stratejiler örneklerle incelenecektir.
* Yüzyılda Pazarlama Kavramı
* Pazarlama Stratejilerinin Oluşturulması
* Çevre Analizi, Pazar Araştırması ve Talep Analizi
* Tüketici Pazarları Analizi, İş Piyasalarının Analizi ve Pazar Bölümlendirme
* Pazarlama 1.0, 2.0, 3.0 ve 4.0
* Marka Değeri Yaratma, Marka Kişiliği ve Rekabet Stratejileri
* Yeni Ürün Geliştirme ve Ürün Stratejisi Oluşturma
* Tam Ürün Kavramı, Müşteri Güveni-Memnuniyeti-Sadakati
* İnovasyon ve Mavi Okyanus Stratejisi
* Dağıtım ve Fiyat Stratejileri
* Tanıtım Stratejileri ve Reklamcılık Dili
* Alternatif Mecralar, Sosyal Medya ve CRM Kullanımı
* Nöro Pazarlama, Kişiselleştirilmiş Pazarlama ve Hedonik Tüketim
* Pazarlama Krizleri ve Dünyadan Örnekler
* Pazarlama Raporu Hazırlama ve K/Z Hesapları
* Pazarlamada Yanlış Bilinenler ve 25 Pazarlama Sırrı

Eğitmen:
Hakan OKAY
https://hakanokay.com/

Eğitimin Süresi:
45 Saat

Eğitimin Tarihi:
17 Ocak – 17 Şubat 2017

Eğitim Günleri :
Salı- Çarşamba- Cuma

Eğitim Saatleri :
19:00-22:00

Eğitimi Nerelerde Alabilirim?
Beşiktaş Yerleşkesi

Program Sonunda Hangi Belgeleri Alacağım?
Rektörlük Onaylı Sertifikası

Bilgi için:
444 1 428 / 65005 – 65006
Sena MİRZANLI

sem@aydin.edu.tr

Ücret ve Program tarihini size iletebilmemiz için aşağıdaki formu doldurunuz.

basvuru

  1. Banka Hesap Numaramız:
  2. Denizbank
  3. Karaköy Ticari Merkez Şubesi
  4. Hesap No: 4060-1771107-373
  5. IBAN : TR32 0013 4000 0017 7110 7001 10

 

[/wrapper]